Pagini

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Atractia - Sylvia Day



   Se spune ca a depasit in vanzari Fifty Shades. Pana in prezent a fost publicata in 39 de tari iar in primele 7 luni de la publicare au fost vandute peste 6 milioane exemplare si cu siguranta cifrele acestea s-au modificat intre timp.
   Sylvia Day este autoarea a peste 12 bestseller-uri internationale care au urcat pe locul 1 in New York Times. A fost aleasa in top 10 in tot felul de clasamente ale vanzarilor de carte, a castigat premii si a fost nominalizata de doua ori la premiul RITA de Asociatia Scriitorilor de Romane de Dragoste.
.
   Genul romanului Atractia (titlul original Bared to you): erotic. Cartea nu o recomand persoanelor care nu agreaza genul acesta de lectura si este interzisa minorilor, in rest, daca v-a placut Fifty Shades, cu siguranta o sa va placa si primul volum din seria Crossfire, scenele intime sunt mai soft, dar nu se stie, poate in urmatoarele volume vor darama peretii :).
   Daca se aseamana cu Fifty Shades? Da, ideea si unele scene din carte o sa vi se para cunoscute, dar, de data aceasta avem de-a face cu doua personaje puternice, cu personalitate, ambele au trecut prin incercari grele si sunt urmarite de proprii demoni. Asadar, ambalajul seamana dar continutul este diferit :)

   Actiunea romanului se petrece in New York, Manhattan, in lumea oamenilor de afaceri, a celor puternici si bogati.
   Eva Trammell (blonda cu ochi cenusii) proaspata absolventa si nou angajata la Waters Field & Leaman, se hotaraste sa cronometreze cat timp ii ia de acasa pana la slujba. Imbracata sport intra in cladirea de birouri, se indreapta spre lifturi, dar... in fata ei o tanara isi scapa poseta pe jos si o multime de monede se imprastie peste tot. Eva, politicoasa, se apleaca sa o ajute sa-si stranga monedele pana cand se trezeste in fata unor pantofi Oxford negri, ridica privirea, si hop! se trezeste in fata Zeului sexului, inalt, bine cladit, par negru ca smoala, ochi albastri, moment in care aerul deja incepe sa sfaraie intre ei, asadar Eva nu mai are alta solutie decat sa cada in fund (si nu spun asta la figurat). Si aceasta nu este singura data cand se face gramada la picioarele lui.
   Gideon Cross (28 ani), bogat, cu investitii in diferite afaceri: sali de sport, cluburi, constructii, este proprietarul cladirii in care lucreaza Eva, Dominator (va suna cunoscut?), o considera pe Eva "a lui", isi imparte femeile pe care le cunoaste in doua categorii: cele pentru sex si prietene, nu are timp de relatii cu intalniri romantice si tot tacamul (bineinteles ca regulile acestea se schimba dupa ce o cunoaste pe Eva), macinat de gandul ca Eva iubeste ambalajul dar in momentul in care va afla ce se afla in interior va fugi fara sa se mai uite inapoi, o considera salvarea lui si o alinta "ingeras" (dragut nu?).
   Cary, colegul de apartament al Evei (da, de data acesta prietenul ei cel mai bun si coleg de apartament este un EL), bisexual, frumos de pica (zvelt, par negru, ochi verzi), a cunoscut-o pe Eva demult, in timpul sedintelor de terapie de grup, un bun prieten si sfatuitor, umarul pe care isi plange amarul, face parte si el cu succes din Clubul celor cu Sufletul Distrus.
   La categoria personaje nesuferite (daca nu si-au dat arama pe fata in primul volum cu siguranta o vor face in celelalte) se incadreaza cu succes: Nathan fratele vitreg al Evei,  mama lui Gideon, Christopher Vidal Jr. fratele lui Gidon, Corinne fosta logodnica a lui Gideon care apare in peisaj spre sfarsitul volumului si prevad ca o sa incurce itele intre cei doi; si nu se stie poate scriitoarea ne surprinde iar lista nu se va opri aici, deci intriga din toate partile.
  Daca in acest prim volum scriitoarea ne dezvaluie cauza traumei suferite de Eva in cazul lui Gideon ne da doar cateva indicii, nu ne ramane decat sa ne inchipuim ce a dus la acest "suflet distrus" (astept cu nerabdare volumul 2, pentru ca atunci ii va marturisi Evei cauza cosmarurilor sale).
   Ma opresc aici cu dezvaluirile despre personaje, detaliile despre relatia lor si nelinistile ce-i macina va las sa le descoperiti singuri daca cititi cartea.
   Ce mi-a placut foarte mult la Christian Grey (Fifty Shades) si Gideon Cross este faptul ca pentru Ana si Eva se schimba, iar regulile pe care le impuneau si le respectau pana atunci devin "apa de ploaie".

   Comanda aici.

   Ca si in cazul Fifty Shades ar fi interesati de ecranizarea cartii, dar momentan este doar in faza de proiect, bineinteles ca fanii nu au stat deloc degeaba si au inceput sa apara tot felul de filmulete cu privire la Gideon si Eva.


.



 

Si un filmulet amuzant despre seria Crossfire :


28 de comentarii:

  1. chiar ok cartea, cu toate ca sunt foarte multe detalii care seamana cu triligia fifty shades. Inclusiv ca si seria asta are tot 3 carti. sa vedem poate difera vol 2

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu astept cu nerabdare dezvaluirile din volumul 2 mai ales ca numaratoarea inversa pana la aparitie a inceput. Sper doar ca fosta logodnica a lui Gideon sa nu se joace prea tare cu rabdarea mea, am inteles ca o sa fie un mare ghimpe in relatia dintre Gideon si Eva. Offfff...

      Ștergere
  2. nu stiti cand apare al doilea volum? sunt nerabdatoare sa aflu ce se mai intampla :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vol.2 era programat sa apara in luna iulie dar vad ca s-au razgandit si au mai prelungit asteptarea pana in a doua saptamana din august (se aude ca va aparea in librarii din 12 august). Sper ca de data aceasta sa nu mai amane. :)

      Ștergere
  3. Este o serie formata din 5 carti - deocamdata au aparut primele 3 carti in limba engleza (1. Bared to you, 2.Reflected in you, 3.Entwined with you, 4. Captivated by you, 5. - nu se cunoaste inca titlul penttru ultimul volum).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am auzit ca ar trebui sa fie 5 carti, dar nu-mi faceam iluzii prea mari, poate le venea ideea sa faca economie de volume :). Stiam de vol. 3 aparut in iunie anul acesta dar nu aflasem ca au ales deja numele pentru vol.4. Multumesc pentru informatie. Pffffiuuuu si noi suntem doar la vol.2, in concluzie avem de asteptat nu gluma :).

      Ștergere
  4. eu una le-am citit pe primele 3 si abia astept urmatoarele 2 carti... e o serie captivanta...recomand cu cea mai mare placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord. Este o serie ce iti starneste curiozitatea si ma bucura faptul ca editura s-a miscat destul de repede cu aparitia volumelor 2 si 3. Asadar astept cu nerabdare volumul 4 Captivated by you.

      Ștergere
  5. Am citit doar primele doua carti din serie si m-am oprit. Trebuie sa recunosc ca m-a atras asemanarea cu ceea ce ea scris E.L.James, insa e departe de adevar, prea mult s-a straduit autoarea sa-l faca pe Gideon special, un zeu al sexului. A exagerat, a ajuns in extreme cu povestea lor. Inteleg ca sunt persoane marcate de ceea ce s-a intamplat in copilarie, dar totusi, le lipseste esenta din povestea de dragoste. Eva si Christian sunt foarte bine conturati, acolo se citeste printre randuri ceea ce transmit. Sper sa aiba un final pe masura volumele scrise de S.Day, prea a tras de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu astept sa citesc si ultimele 2 volume sa vad ce mai poate face Gideon Zeul. Ma intriga nebunia ce a iesit dupa "fapta" extrema din dorinta de a o apara pe Eva.

      Ștergere
    2. In prezent am renuntat la aceasta serie, am avut foarte multe asteptari si cand am citit ce a iesit din serie, am zis pas. Dupa ce apar toate, ma pun si eu pe treaba, pana atunci iti doresc lectura placuta. Am sa citesc la tine noutatile.

      Ștergere
  6. buna ...aveti volumul 3 in format pdf ?ca as vrea sa vad ce se intampla in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      Din pacate nu am vol.3 in format pdf. Trebuie sa-l citesti, Gideon si Eva sunt simpatici :) cu toate nebuniile si geloziile lor.

      Ștergere
  7. buna are cineva vol 2 si vol 3 in format pdf?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Nu am vol. 2 si 3 in format pdf.

      Ștergere
    2. Buna,lasa-mi adresa ta de e-mail si vb dk esti interesata de carti ca le am eu si poate mai facem ceva schimb!

      Ștergere
    3. buna! imi da si mie cineva volumele 2 si 3 in format pdf? va rooooog!

      Ștergere
  8. Va recomand cartile. Nu, nu in format PDF, deoarece intensitatea trairilor si sentimenelor celor doi nu mai este aceeasi. Trebuie sa simti pagina, daca vrei sa le simti vietile, nu sa atingi un ecran pixelat si luminat.
    :) Btw, nici nu-s asa scumpe. Succes, felicitari pentru recenzie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Nu stiu exact. Si la ei a aparut destul de tarziu, prin noiembrie. Eu nu cred ca vom astepta prea mult. Din cate am inteles scriitoarea a vrut sa fie gata cu vol. 4 si 5, de aceea a durat asa mult pana a aparut vol.4. Acum sa vedem ce se intampla la ei si cand va aparea la noi. :)

      Ștergere
  10. Si eu cred ca nu va mai fi asa mult de asteptat, iar autoarea va veni cu tot ce are ea mai bun. Nu pot spune neaprat ca am ramas waw la aceasta serie, dar a fost una destul de surprinzatoare, as zice, cu o poveste desi, oarecum, trasa de par, ok. O lectura usoara si buna de citit cand esti cu persoana potrivita (glumeeeeesc :D). Multumesc pt raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu astept sa vad ce se mai intampla. Autoarea a reusit sa strecoare printre toate paginile "acelea" si o mica doza de suspans, sau nici nu stiu cum as numi-o mai bine. Daca in vol 4 si 5 se dezvolta o intreaga intriga politista? Mi-as dori eu! :) Cu placere.

      Ștergere
  11. Tocmai am terminat de citit vol. 4..este bunicel..dar o cam lungeste. Se incheie aiurea...putea sa incheie seria cu volumul acesta,acum astept 5:) sper sa fie ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3 volume, asa cum a dorit scriitoarea la inceput erau de ajuns, dar i s-au solicitat 5 volume. Asadar, lungeala s-a dorit, lungeala s-a primit. :) Hmmm, se incheie aiurea? Se adanceste enigma sau mai aflam mici detalii? Astept si eu sa-l citesc cand apare. Volumul 5 ar trebui sa fie rezolvarea tuturor problemelor si sa fie ok, sper. Multumesc pentru vizita.

      Ștergere
    2. Sal...am vazut k ai scris k ai citit vol 4...imi spui si mie te rog unde l-ai gasit? Asts daca nu cumva ai cumparat cartea bineinteles. Mersi

      Ștergere