Pagini

luni, 5 mai 2014

Bully - Penelope Douglas

   Am vazut de anul trecut pe cateva blog-uri stirea ca Editura Epica are in vedere publicarea primei carti din seria Fall away, Bully de Penelope Douglas.

   Pe site-ul editurii, la rubrica In pregatire, au anuntat urmatoarele patru titluri printre care se afla si Bully.  Uau, de cand asteptam vestea aceasta.

Sursa descriere si foto aici
Descriere: "Numele meu este Tate. El niciodata nu mi s-a adresat asa, asta daca mi s-ar adresa. Nu, el abia daca imi vorbeste.
   Dar el nu ma lasa in pace.
   Odata, am fost cei mai buni prieteni. Dupa ce s-a intors si-a facut o misiune din distrugerea vietii mele. Am fost umilita, exclusa si barfita de tot liceul. Farsele lui si zvonurile au devenit mai dureroase cu timpul, si ma simteam tot mai rau incercand sa nu stau in calea lui. Chiar am plecat in Franta pentru un an, doar ca sa-l evit.
   Dar am incetat sa ma mai ascund de el acum, si nu-i voi permite sa-mi strice ultimul an. El nu cred ca s-a schimbat, dar eu da. Nu am de gand sa-l las sa ma mai intimideze."



   Astept cu nerabdare aparitia cartii si multumesc editurii ca ne-a dat posibilitatea de a ne bucura de aceasta lectura



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu